Thursday, March 19, 2009

Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

Nou, ik weet niet wat ik gedaan heb...
Misschein omdat ik IMAP uitgeschakeld heb op gmail.com...
Maar ik krijg nu ineens wel mijn verstuurde mails binnen.
Rara, hoe kan dat!?

Of misschien heb ik nog wat geprobeerd op de site...
Alles binnenhalen ofzo met Pop.
Dat kan ook nog, hihihi!!!
Weet echt niet meer wat ik heb zitten sjouwen daar.
Maar alles klopt nu als een bus beschuitjes, lol!

----- Original Message -----
From: Snakelady
To: Hetty
Sent: Thursday, March 19, 2009 7:36 PM
Subject: {Spam?} Re: {Spam?} Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

Ik heb m ook op pop3 en smtp staan, en ik geloof dat bij jou daar de fout zit, te zien aan de fout melding.
Bij het tabblad server bij inkomende mail pop3 heb ik staan pop.gmail.com
bij smtp heb ik mail.home.nl staan ( ik heb dus @home of ziggo) volgens mij staat daar bij jou smtp.gmail.com.
dit moet je dus even veranderen
kus snake
----- Original Message -----
From: Hetty
Sent: Thursday, March 19, 2009 5:22 PM
Subject: Re: {Spam?} Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

Hoi Snake,

Ik heb beide gedaan, met en zonder vionkje.
Maar allebei een foutmelding.

Heb jij hem toevallig op imap staan?
Want ik heb hem gewoon op SMTP en Pop3 staan.
Misschien dat daar de fout hier inzit?


----- Original Message -----
From: Snakelady
To: Hetty
Sent: Thursday, March 19, 2009 4:48 PM
Subject: {Spam?} Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

waarschijnlijk het je vakje bij uitgaande mail aangevinkt, dat moet dus niet!
 
 
alleen het vakje aanvinken bij inkomende mail, zie screen
 
Ik heb deze instellingen al jaren en het werkt uitstekend
kus snake
----- Original Message -----
From: Hetty
Sent: Thursday, March 19, 2009 3:09 PM
Subject: Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

Hoi Snake,

Hij wil bij 25 mijn maisl niet verzenden helaas.
Dus moet weer even terug naar de vorige instelling.
Dan maar geen mailtjes van mezelf, lol :D :P
----- Original Message -----
From: Snakelady
To: Hetty
Sent: Monday, March 16, 2009 6:29 PM
Subject: Re: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

als je je gmail via outlook krijgt, dan kun je bij de instellingen het getal voor inkomende mail veranderen.
Dan zie je ook je eigen mail die je naar de groep hebt verstuurd.
Klik in outlook op extra - accounts.
Klik op je gmail account - eigenschappen
Klik op het tabblad geavanceerd,
zet bij uitgaande mail(smtp) in het vakje 25 en bij inkomende mail(pop3) 995
vink daaronder het vakje aan: voor deze server is een beveiligde verbinding nodig
dan zul je je eigen mail ook in je postvak krijgen
succes Snake
----- Original Message -----
From: Hetty
Sent: Monday, March 16, 2009 2:52 PM
Subject: [ellenspsp_sharing] Vraagje... Komt mijn mail wel aan?

Beste allemaal,

Ik weet niet of ik het vanmorgen goed gedaan heb.
Had een reactie gegeven op de schitterende Tube dragonskull.
Maar krijg niet zelf de mail die ik verstuurd heb.

Klopt het dat ik de mail niet ook zelf krijg, ondanks dat ik hem naar de Group verstuur?
Of zou ik ook en copy moeten krijgen?
Ben niet zo tot helemaal niet bekend met hoe het in zijn werk gaat.

Heb jaren geleden een paar keer een mail aan een Group verstuurd.
Maar weet niet meer of ik nou ook die mail kreeg of juist niet.

Ik hoop dat jullie mij even uit de nachtmerrie willen halen, want baal echt dat ik nu niet weet of hij aangekomen is of niet :s

Groetjes, Hetty


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template