Sunday, February 22, 2009

*HayalDunyamiz* SENDEYİM Gassan Satar FERD

 
 
 
 
 

 

 

SENDEYİM

Bekleme ufukları
Ben senin düşlerinde olacağım
Açık bırak yalnızca pencereni
Usulca süzüleyim teninin üstüne
Bekleme sabahları adıma dokunmak için
Yüreğini açık tut yeter
Ben bir serin esintide dolacağım içine
Mesafeleri yüreğim asar
Her rüzgar kımıldamasında bir adım izim var
Her yol sana ulaşır
Zamanın her parçası sana koşar
Bekleme uzak dağların ardından geliş izimi
Ben yüreğindeki sevinç kıpırtılarında yaşıyorum
Sendeyim ben
Senin yanındayım

 

Gassan    Satar

 
 
 
 

 

 
 
 

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template