Sunday, February 22, 2009

*HayalDunyamiz* Kirik Dusler - Funda Arar / Gulumseyisim

 
 





 
Gulumseyisim
Turkiye / Isparta
 
 
KIRIK DUSLER
 
Zaman yaşlanır
Umutları eskitir
Yine umutlanırım

Sevdalar geçer
Yıkılır, yenilir
Yine ayaklanırım

Ah alıştım sanırken acılara
An olur bazen tutamam kendimi
Delirir isyanım

Bu garip fani beden
Bu deli ruh benim
Atamam, satamam
Dert benim, dertler benim

Bu acı kızgın hüzün
Kırık düşler benim
Susamam, susturamam
Söz benim, sözler benim
Singer
"Funda Arar"

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template