Saturday, January 31, 2009

*HayalDunyamiz* Sevgiliye Özel Albüm - En Güzel Ayrılık Şarkıları (6 CD)



[Yitirilen] Sevgiliye Özel Albüm - En Güzel Ayrılık Şarkıları (6 CD)



[Yitirilen] Sevgiliye Özel Albüm - En Güzel Ayrılık Şarkıları (6 CD)




Part 1

Ahmet Onurlu - Gelirsin Aklıma
Ahmet Selim Sen Olma Beni Öldüren
Akın - Kalles Ihanet
Ali Haydar Timisi - Ben Sana Yandim
Alpaslan - Üc Kurusa Sattin Beni
Alper - Yanar Bu Gönül
Ardic - Kalbsizim
Asef-Yanmışım
Asim Gökmen - Yorgun Bahar
Asuman Krause - Diyemedim Sana
Aydan Kaya - Hoscakal
Azer Bülbül - Üzülmedim Ki
Azirha - Vurma
Baha - Firar
Bengü - Agiz Aliskanligi
Ismail Yk - Nerdesin
Rafet El Roman - Yana Yakila
Rober Hatemo - Cicegim
Sahan - Can Degilmi Benimki
Ugur Deniz - Gideyim Mi


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


-----------

Part 2

Baran-Yüz Karasi
Barbaros - Aramiyor Vefasiz
Basar - Yalan Asklar
Burak Öksüzoglu - Bir Basima
Cagri - Vesika
Davut Güloglu - Arti Eksi
Erencan - Sen Gelmedin
Esref Ziya - Sensin Gülüm
Faruk K. - Bana Geri Dön
Fatih Yesilgül - Senle Acamam (Siirli Versiyonu)
Ferdi Tayfur - Sevebilseydin
Ferhat Göcer - Yastayim
Izzet Yildizhan - Birisi
Kader - Gururlu Ol
Kadir Tapucu - Cok Seviyorum
Kahraman Tazeoglu & Gökhan Türkmen - Araz
Kara - Kiraci
Kücük Ibo - Haberin Olsun
Mahsun Kirmizigül - Dönmeyecegim
Melih Görgün - Yoksun


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


-----------


Part 3

Abdullah Erkal - Nafile Sözlerim Sana
Benhur - Unutacagim
Berdan Mardini - Gitme Gülüm
Berker - Sen Bu Sehirden Giderken
Cezar - Cok Gec Kaldin
Grup Koridor - K@hpe Gönül
Ilkay Akkaya - Gitme
Ilker Kayhan - Sensizim Anla
Niran Ünsal - Nasip Degilmis
Numan Hadi - Serefsiz Sevgilim
Ogan Aydin - Gittin Sanma
Ömer Danis - BIraz Sevseydin
Onur San - Anladim
Onur San - Daglarina Kar Olurum
Orhan Gencebay - Beni Biraz Anlasaydin
Özgür Kuru - Tövbesiz Yeminim
Sahsenem - Gözyaslarim Anlatir
Yildirim Caner - Son Defa Gel
Zer0 - Nereden Sevdim Ben O Zalimi (Siirli)


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


-----------


Part 4

Bahadir - Sebebi Sensin
Ibrahim Tatlises - Senden Insaf Diler Yarin
Mert Ekren - Dayan
Metin Sentürk - Yar Gidiyor
Neslihan - Gel Ne Olur
Nezih - Git
Nurettin Rencber - Sus
Onur - Cile Kapisi
Orhan Gencebay - Yargiszi Infaz
Özcan Deniz - Gecmiyor Günler
Özgün - Elveda
Polat Altinisik - Sende Aglarsin Sonra
Rafet El Roman - Sende Hersey Yalandi
Ragga Oktay - Sonsuza Kadar
Rojin - El Olmusum
Selcuk Yasar - Yine Ben Üzülürüm
Sema - Gözlerin Hala Benim Mi
Serdar Ortac & Ebru Gündes - Bilsem Ki
Sezen Aksu - Sende Tutkulu Kladim


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


-----------


Part 5

Bedirhan Gökce - Nefretim Askimi Asti
Grup Ciglik - Sen Benden Gittin Gideli
Serkan Er - Öylesine Yasiyorum
Sibel Can - Sensiz Sabah Olmuyor (Siirli)
Sibel Sezal - Gönül
Sila - Kenar Süsü
Sinan Özen - Anneme Benzeyenim
Sonat - Soyadin Bende Kaldi
Soner Arica - Ölür Müydün
Suat Suna - Yalan Degil
Taner - Yardim Et
Tarkan - Dön Bebegim
Ugur - Seninim
Ulas - Affet
Ümit Yasar - Kir Cicegim
Yalin - Ben Bilmem
Yasar - Beni Koyup Gitme
Yasar Ipek - Sözüm Ona Sevdin


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


-----------


Part 6

Berksan &Sibel Tüzün - Gözyaşlarındayım
Cem Yildiz Feat. Adile Yadirgi-Yarim Biraktin
ceylan - ah gönlüm
Demet Akalın-Helal Olsun
Emre Akad-Bu ara ihtiyacım var sana
erkin koray-yanlizlar rıhtımı
Hakan Altun - Aglamak Yok Yuregim
Hakan Altun- Telefon
Harun Kolçak-Ağlat Beni
Kenan Doğulu-Ara Beni Lutfen
Manga - iz Birakanlar Unutulmaz
mustafa - sevdigim uzak durma
Neslihan Gel Ne Olur
Serdem Coskun - Hey Sana DiyorumSıla-Kenar Süsü
Soner Arıca -Seni Seviyorum
Yeliz_-_Agla_Kalbim
Yıldız Tilbe & İbrahim Tatlıses - Kim bu gözlerindeki yabancı



Rapid Satılır

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template