Sunday, November 16, 2008

*HayalDunyamiz* Yıldızları Beklerken-Ayhan Hız_By Reverie

 
 
 

Yıldızları Beklerken

Çoban yıldızını bekledim bu gece
ümitleri sayaraktan.
Yeni hayallerde gezindim,
geçmişi anaraktan..

Kahroluşumu ansıdım,dertlerden..
Yalnızlığı,
boşa giden ümitleri ansıdım,
kuru filizlere bakaraktan...

Yıldızlardan bir ses bekledim.
Bir de yeni ışık,sabaha dek.
Bir de çınlatmak istedim geceleri o an
Sesimi duyurmaya yıldızlara,
geceyi yırtaraktan...

Çoban yıldızını aradım,
sabaha dek..
Felekten bir gece çaldım
,seyr için.
Ümitler yaratmaya,
Kötülükleri itmeye.
Usta hırsızlara taş ataraktan...

Ne bekleyişti(!) yıldızları beklemek,
meydan okurcasına karanlıklara..
Acımasız,yırtarcasına karanlığı.
Çığlık çığlığa
Ve de gece kuşlarına gülerek,
tek başına...

Ayhan Hız


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template