Sunday, November 16, 2008

*HayalDunyamiz* Seninle Basim Dertte... Selami Sahin/ Cehennemgülü

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;***Cehennemgülü***
FN:***Cehennemgülü***
EMAIL;PREF;INTERNET:hacergurcan@gmail.com
REV:20081116T150136Z
END:VCARD



Seninle Başım Dertte... Selami Şahin
 
Seninle başım dertte
Ne yapsam bilmiyorum,
Canımdan bir parçasın ,
Söküp atamıyorum.
 
Bilmiyorum seninle
Sonumuz ne olacak,
Belki bu aşk ölümsüz,
Belki yarım kalacak.
 
Her Gün değişiyorsun,
Avutuyorsun beni,
Bir bilmece gibisin,
Çözemedim ben seni.
 
Seninle başım dertte,
Ne yapsam bilmiyorum,
Canımdan bir parçasın,
Söküp atamıyorum.
 
Bazı gün darılırsın,
Bazı gün barışırsın,
Bazı Günde kaybolur
Hasrete karışırsın.....!!!
 
Seninle başım dertte,
Ne yapsam bilmiyorum,
Canımdan bir parçasın,
Söküp atamıyorum...

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template