Friday, March 6, 2009

*HayalDunyamiz* Temmuz - Beyaz gülüm / Serap

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;** Serap **
FN:** Serap **
EMAIL;PREF;INTERNET:serapparda@gmail.com
REV:20090306T114740Z
END:VCARD



 
 
 
 
 
BEYAZ GÜLÜM
 
Sevgimiz yalan mıydı
Ne kolay söylüyorsun
Kısa bir roman mıydı
Bitti gidiyorsun
Harcanan zaman mıydı
Şimdi gidiyorsun
Son defa sarılarak mutluluk diliyorsun
Hayata darılarak ölümü diliyorsun
Canımı da alarak işte gidiyorsun

Gitme gitme beyaz gülüm gitme
etme bana zulüm etme
ayrılığı ölüm dikme
ne olur terketme

Gitme gitme beyaz gülüm gitme
etme bana zulüm etme
ayrılığı ölüm dikme
ne olur terketme

küllenmez közlerinin içimde eriyorum
kahreden sözlerinin sırrını bilmiyorum
aklımdan gözlerinin rengini silmiyorum
gönlümü avutamam umutsuz bekliyorum
hasreti uyutamam ölmeden biliyorum
unutmam unutamam seni çok seviyorum

solma solma beyaz gülüm solma
yalvarırım beni yorma
diken içinde kaybolma
ne olursun solma

solma solma beyaz gülüm solma
yalvarırım beni yorma
diken içinde kaybolma
ne olursun solma
 
Temmuz
 
 
 
 
 

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template