Friday, March 6, 2009

*HayalDunyamiz* Ozgurluk icimizde-Tarkan-Neslihan

 

Özgürlük İçimizde
Bir elimde düslerim
Digerinde ümitlerim
Aradım durdum senelerce
Yankılandı uzaklardan
Sesi geldi ufuklardan
Yine de rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgara, yıldızlara sordum
"yorulma bosuna; aldanma
O zaten hep seninle." dediler
Ne yasaklar, ne tuzaklar
Yılmadım;ne yollar astım
Bulamadım rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgâra, yıldızlara sordum
"yorulma boşuna;aldanma
O zaten hep seninle." dediler
Kuslara, yagmurlara sordum
"özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama." dediler
Bir hazine ki; o en kıymetli
O en tatlı! ama kimde anahtarı
Nerde saklı

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template