Wednesday, March 11, 2009

*HayalDunyamiz* Gitme-Neslihan----Neslihan

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;*NESLÝ*
FN:*NESLÝ*
REV:20090311T152932Z
END:VCARD


Gitme
Bu kadar yetmez ömrüme
Hep bir hayır aradım bitenlere
Ama sen gitme
Gitme
Yıkılır dünya üstüme
Demedim ben daha önce
Dayanmaz gözlerim bu gidişi görmeye
Gitme
Düşerim önünde
Demedim ben daha önce
Dayanmaz gözlerim bu gidişi görmeye
Penceremden kainatı izlemek gibisin
İliklerime kadar hissettiğim sensin
Duydun mu ?
Keşke sende aldırmasan olanlara ve gitmesen
Gitme
Demedim ben daha önce
Sen gitme
Gitme
Sebepler yeterli değil gitmene
Bak yalvarır kalbim Rabbime
Düşsem yine gönlüne
Gitme
Yıkılır dünya üstüme
Demedim ben daha önce
Sesim yetmez mi ayaklanmış kalbine


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template