Tuesday, November 18, 2008

*HayalDunyamiz* Yokluğun

deniz.gif

 

Yokluğun yüreğimin karanlığına itilmiş şehri

Gözyaşın, yalnızlığımın bulanık nehri

Ateşten çığlıklar yükseliyor gökyüzüne

Gözyaşında bestelenmiş hıçkırıklar süzülüyor yüreğine

Yanardağları sıcak ellerin sanıyor üşüyen ellerim

Bir damla gözyaşına kanıyor kuruyan çöllerim

Hasretinin zehiri sürülüyor yavan ekmeğime

Bulutlardan acılar süzülüyor kanayan yüreğime

Yorgun dönüyor sana yolladığım elçiler

Soluyor günden güne dilimdeki sana dair tüm heceler

Yokluğun, sanki ölümün soğuk nefesi

Gözyaşın, isyanımın acıya tutsak edilmiş son adresi

Yalnızlıktan türemiş cümlelerle anıyorum adını

Her yudumda başka tadıyorum ayrılığın acısını

Her rüzgarla yüzüme savrulan kimsesizliğim

Her nefeste yeniden yıkıldığım sensizliğim

Nice ağıtlar yakıyorum her bir soluğumda

Gözyaşımla zincirleri eritiyorum yalnızlık koğuşunda

Uçurumların gölgesinde tutunacak bir dal ararım kendime

Ölmeden taze dallardan bir sal yaparım yüreğime

Yokluğuna yenilmiş asker gibi sevdamla göm beni

Gözyaşında ıslanmış hançer gibi sil beni.

 

 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template