Wednesday, May 20, 2009

*HayalDunyamiz* Yalnizim Ben - Nil Burak / Gulumseyisim

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;Sihirperisi.Gulumseyisim
FN:Sihirperisi.Gulumseyisim
EMAIL;PREF;INTERNET:gulumseyisim26@gmail.com
REV:20090521T054634Z
END:VCARD

 
 
 
Yalnızım Ben

Yalnızım ben cok yalnızım
Buymus benım alın yazım
Ister uzak ister yakın
Anılar beni rahat birakın

Artık dönsen de dönmesen de
Ne çıkar beni sevmesen de
Bir kadehim var bak elimde
Hasretini içiyorum

inan sevgiye küskün değilim
Yalnız hayatta tek isteğim
Gönülden bana uzanacak
Dost elinin delisiyim

Artık dönsen de dönmesen de
Ne çıkar beni sevmesen de
Bir kadehim var bak elimde
Hasretini içiyorum

Yalnızım ben çok yalnızım
Buymuş benim alın yazım
ister uzak ister yakın
Anılar beni rahat bırakın

Singer

"Nil BURAK"


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template