Wednesday, May 20, 2009

*HayalDunyamiz* Labirent/Teoman Tanyeli ***Nişancı***

 
 

 

 

 

 

 Labirentte gibiyim,
bir sağa,bir sola,çıkış arıyorum.
Hep ileri gitmek istiyorum
ama çıkışı birtürlü bulamıyorum.

Kendimi çok yalnız hissediyorum,
bu dar koridorlarda zaten yalnızım,
ama içimde başşaracagıma dair,
biraz umut,biraz inanç biraz azim
kalsaydı.

çıkışta beni bekleyen
ama iyi ama kötü
ama kolay,ama zor
yepyeni bir hayat var
işte bu benim hayatım,
nasıl olacağını bilemediğim.

o duvarlar benim için
birer engel
onları nasıl aşarım
nasıl yıkarım duvarları
kendime zarar vermeden
istikbalime hayallerime
nasıl ulaşabilirim? 

 Teoman Tanyeli


                                                      

 

 

NİSANCITURKiYE / İstanbul
                                                                                              


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template