Tuesday, November 25, 2008

*HayalDunyamiz* Yanlizim../ Özkan Erdogan/ Cehennemgülü

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;***Cehennemgülü***
FN:***Cehennemgülü***
EMAIL;PREF;INTERNET:hacergurcan@gmail.com
REV:20081125T184102Z
END:VCARD


Yanlızım..
 
 
 
 
 
Sevda sokagında yürürken adım adım
Gecenin icinde bir ay ışıgı birde ben varım
Bana eşlik eden üç beş iniltili dalga ve yolunu kaybetmiş yıldızlar
Egleniyoruz aslında hep beraber gecenin karanlıgında ama yanlızlıgımızla...
 
Sahil İcime ılık bir meltem,biraz düş ve sancılı birkac düşünce atsada
Ben hala yürümekteyim gölgemden dahi yoksun ve durgunum
Dalgalar yok,yıldızlar sönük,ay ışıgı kayıp ve iste bitiyor gece
 
Başlıyor hic farkında olmadıgım güneşin doğuşu ama ben yine yanlızım..
 
 
 
 
 
ozkan_erdogan
 

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template