Tuesday, November 25, 2008

*HayalDunyamiz* Sevdalanmak-Onur Akbaba_By Reverie

 

SEVDALANMAK
Unutmak kadar yalnızım
Ve hatırlamak kadar çok şeyim var anlatacak.
Yanında olamamak kadar çaresizim
Bugün bir şiir yazdım
Yalnızlığı savuştururcasına
Bugün bir şiir yazdım
Hasrete kavuştururcasına
Bugün bir şiir yazdım
Yemekten önce atıştırırcasına
Bugün beni yazdım şiire
Bugün bendeki seni
Bugün ne kadar şiirsem
Bugün o kadarsın aklımda
Bugün ne kadar şairsem
Ölüm o kadar uzakta
İşte bugünüm şiirim ve sen.
Ölümün çığlığı var kulaklarımda
Sonbahar bu dinlediğim
Saklamak zor aşkı
Yaşamak çelişkili
Yapamadığım o kadar şey var ki!
Sevmeyi olsun becermeliyim. Ölüm var yarın
Seni bugün sevmeliyim
Ve bunu sana
Şimdi söylemeliyim
Ne kadar söylemeli sana
Uykusuzluğun tanımını
Yaşadıkça mı büyür aşk?
Sakladıkça mı?
Bir menekşeyi saklamak değil yarına
Koklamak var aklımda
Açmadan daha
Tohumuna sevdalanmak var
Ölümüne sevdalanmak
Onur Akbaba

R e v e r i e

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template