Tuesday, May 5, 2009

*HayalDunyamiz* Canım bebeğim _Alev Ersöz Yüksel__FERD

 
 
 
 
 

 

 

 

 

CANIM BEBEĞİM

önce telaş sardı içimi
Sonra sen geldin ellerime
Canım bebeğim...

Ruhumu derinden sarıp
Sevgi tohumlarını uyandırdın
Canım bebeğim....

Gözlerin gibi ellerin de yumuktu
Göğsünde canın heyecanlı
Hayatı seninle öğrendim
Canım bebeğim....

Çaresizliğimi yenip
Sabretmeyi sende buldum
Hele o anne dediğin gün
Beni göklere çıkardın
Canım bebeğim.....

Kah ağlayacaksın kah güleceksin
Hayata hem kızıp hemde seveceksin
İçindeki sesle dinleniyorum
Seni çok seviyorum...

Diğer yarım
Başka vücutta can bulan dalım,budağım
Yaşama kaynağım, sevincim,kederim
Canımdan daha kıymetlisin
Canım bebeğim.

 

Alev Ersöz Yüksel

 

 

 
 
 
 

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template