Sunday, March 1, 2009

*HayalDunyamiz* Mavilim.../Nilüfer/Asimelek

 
 

 

 

 
 


*MAVİLİM*

Sabah oldu mumları söndürdüm
Yine benim uykumu öldürdün
Yağdı yağdı üstüme hatıralar
Sabah oldu gözleri mavilim
Uyan artık sevgili zalimim
Seni sevdim sen bana düşmanmısın

Ooo, mavilim
Aşk yolum sahilim
Eşin yok cihanda
Aşığım ben sana

Hiç unutma arada bir hatırla
Sevişmelerimizi
Aah sevgilim
Beni sakın unutma

Hiç unutma arada bir hatırla
Eski resimlerime
Bak sevgilim
Beni sakın unutma

Sevgili zalimim gözleri mavilim
Seni sevdim sen bana düşmanmısın

*NİLÜFER*
AsimelekTÜRKİYE/İSTANBUL
http://groups.google.com.tr/group/hayaldunyamiz/

 

 

 

 




--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template