Friday, November 21, 2008

*HayalDunyamiz* Unutmak istiyorum / Naside göktür/ Cehennemgülü

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;***Cehennemgülü***
FN:***Cehennemgülü***
EMAIL;PREF;INTERNET:hacergurcan@gmail.com
REV:20081121T135720Z
END:VCARD



UNUTMAK İSTİYORUM

Dönüp dünüp duruyorum
Sensizliğin girdabında
Ölüp ölüp diriliyorum
Ağlıyorum sabahçı mekanlarda
Bitmedi sarhoşlugum
Yanılızlıgın mahkumuyum
İçip içip anıları
Yazıp yazıp mektupları
Her defasında yırtmaktan bıktım
Kalıdırıp attım ne var ne yoksa hatırlattın
Unutmak istiyorum
Unutmak istiyorum
Seni ve senden kalan herşeyi
Dönmek istiyorum
Dönmek istiyorm
Ne istediğimi bilmiyorum ah ah
Unutmak istiyorum
Unutmak istiyorum
Seni ve senden herşeyi
Ölmek istiyorum
Ölmek istiyorum
Sana ve aşka söz verdiğim gibi
İçip içip anılar
Yazıp yazıp mektupları
Her defasında yırtmaktan bıktım
Kaldırıp attın ne var ne yoksa hatırlattın
Unutmak istiyorum
Unutmak istiyorum
Seni ve senden kalan kalan herşeyi
Dönmek istiyorum
Dönmek istiyorum
Ne istediğimi bilmiyorum
Unutmak istiyorum
Unutmak istiyorum
Ölmek istiyorum ölmek istiyorum
Sana ve aşka söz verdiğim gibi

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template