Sunday, May 3, 2009

*HayalDunyamiz* Meryem İşler-Adı evlatmış__FERD

 
 
 
 
 

 

 

ADI EVLATMIŞ

Varlığına bir değer biçemedim
Bu candan da öte bir sevgi dedim
Adına söylenecek sözü seçemedim
Ben böyle bir servet ömrümce görmedim

Dünya bir yana sen bir yana
Aşkından ölünür binlerce defa
Günüm güneşim soluk kalır yanında
Evlatmış adı bir başkaymış tadı

Sen yokken ben ruhsuz bir bedenmişim
Anladım ki canıma can veren senmişsin
Bana yaşamanın anlamını öğretenmişsin
Benim için sen canımdan kıymetlisin

Gözümden bile sakınırım seni
Kanatlarımın altında saklarım kuş gibi
Dünyayı taşırım sırtımda yinede ezdirmem seni
Bilirim sensiz yaşamanın yok hiç bir değeri

Şu emanet canım feda olsun sana
Saçının bir telini değişmem dünyaya
Annen derki evlat sevgisi bambaşka
Benzemiyor asla hiç bir aşka

Meryem İşler

 

 

 
 
 
 
 

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template