Wednesday, March 4, 2009

*HayalDunyamiz* {*HEP SENİNLEYİM*}

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;***GULUMSE***
FN:***GULUMSE***
EMAIL;PREF;INTERNET:09paprika@gmail.com
REV:20090304T235400Z
END:VCARD

 

Hep Seninleyim

Hayret!
Ruhumun içinde
Ta en derininde bir yerlerde
Nasıl da saklamışım
Ben seni ki….
Gözümün önünde her an
O asil çevren varken…
Kulaklarımda
Ve seni duymak istediğimde
Her an sesin çınlarken …
Dudaklarımda dudaklarının
Sıcaklığını hissettiğimde
Ilık nefesin tenimde….
Burnumda her an
Saçlarının o mis gibi kokusunu
Kokluyorum doyasıya…
Ben seni,
Sen yokken bile
Senle yaşıyorum birtanem…….
Meğer seni
Ne kadar çok seviyormuşum
Bunu şimdi daha iyi anladım
Sarmaşıklar gibi
Sevgin yüreğime kök salmış…
Kalbimin tek hakimi olmuşsun
Benim biricik sevdiğim,aşkım….
Ben şimdi
Nemi yapıyorum
Ne yaptığımı mı soruyorsun
Bunu nasıl bilemezsin ki
Günün yirmi dört saati
Özlemle seni anıyorum
Seni düşünüyorum
Senle yaşıyorum…..

12.03.1982
 

Gülgün Solmaz


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template