Tuesday, February 24, 2009

*HayalDunyamiz* Beni Bırakma-Feridun Duzagac-Neslihan

 
 


Belki günes bir gün bizim için dogar
Belki korkuları hayallerimiz bogar
O masal günü gelinceye kadar; susuyorum
Susadıkça yüzün düser aklıma
Korkar oldum düslemekten
Adını anarım çogalır sesim
Konusmaktan düsünmekten özlemekten
Kimse kimsenin herseyi olamazmıs
Di'li geçmişten tek yaramsın sen
Sensiz kimse mi kimsesiz miyim bilmem
Hiç bilmek istemem;
Hatta düsünemem
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
Korkular da benim umutlar da
Beni bırakma


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template