Friday, June 19, 2009

*HayalDunyamiz* öZLeM Ay-BiLe BiLe__Ayışığı

 

 
BiLe BiLe
 
Yaşanması gerekiyormuş yaşadım bitti
Sana olan sevgim güvenim şu anda bitti
Herşey mazide kalmış silindi gitti
Demek buda bir rüyaymış uyandım şimdi
Oysa sana güvenmişti kalbim
Şimdi ise karar verdim gidiyorum işte
 
Bile bile düştüm bu hale
Seve seve çektim seninle
Düşe kalka öğrendim
Varmış bu kaderimde
 

öZLeM Ay


AyışığıTÜRKİYE-SAKARYA

http://groups.google.com/group/hayaldunyamiz

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template