Tuesday, May 26, 2009

*HayalDunyamiz* Ebru Gündeş-Kızıl mavi_Neslihan

 

Gittin, boynumu büktün
Nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm bilemezsin.
Uyandım, bir saga döndüm, bir sola dödüm
Deliye döndüm, görsen ölürdün gidemezdin.

Basımın ucunda tek kelimelik ayrılık,
Büyük harflerle sessizce çıkmıs, gitmis.
Elinde tuttuğun karar, bense sanık.
Cezam müebbet ask, tek sorun yalnızlık.

Biraz kızıl, biraz mavi
Yalnızlıgın asil rengi
Gün batmadan dönsen bari
Keske dedim, duymadın mı?

Nesli TÜRKIYE-Kayseri
http://groups.google.com/group/hayaldunyamiz/


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bizim "Hayaldunyamiz"
Mail gönderme adresimiz:hayaldunyamiz@googlegroups.com
Üye olma adresimiz:hayaldunyamiz-subscribe@googlegroups.com
Üyeliğinizi sonlandırma adresimiz:
hayaldunyamiz-unsubscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template